Bemutatkozom

Köszöntelek a Blogomon! Nálam főleg szépségápolásról olvashatsz majd. Egy érzékeny bőrű lány vagyok, és a lehető legtöbb és legjobb dolgokat keresem a szépséghibáim elpalástolására, vagy eltüntetésére. Ezenkívül pár személyes bejegyzést is olvashatsz majd! Kellemes időtöltést! :)

Friss topikok

  • Egészség világ: Nekem is bevált a lecitin, bár én használtam mellé ginkót meg pár dolgot :) Itt egész jó dolgokat ... (2017.05.21. 20:57) Lecitin kapszula vizsgaidőszakra
  • anika91: Hát, a legkevésbé káros körömlakklemosót igyekszem megvenni, ami a múlt hónapban nem sikerült, mer... (2013.01.16. 21:26) Nyár eleji bevásárlás
  • anika91: Köszönöm! :) Veszprémben a Kossuth utcán voltam, de ott már csak 1 rózsaszín volt, 1 narancs és eg... (2012.09.21. 22:53) Lakk-shopping

Arclemosás, körömápolás és hajpakolás természetesen (érzékeny bőrűeknek is!)

2012.05.21. 23:11 - anika91

Címkék: arc olaj oliva haj pakolás köröm

 olivaolaj.jpgAz oliva olajat mindenki ismeri. A boltok polcán üvegben, kisebb-nagyobb kiszerelésben kapható, akár több ezer forintba is kerülhet. Amellett, hogy finom egészséges is. A főzésen kívül a szépségápolásban is jelentős szereppel bír. Mielőtt magunkra kennénk azonban érdemes kipróbálnunk a bőrünkön kis felületen, nehogy kiütéssel győzzön felettünk az oliva olaj! :)

Arclemosáshoz és körömápoláshoz használom, de találtam egy remek hajpakolás receptet is, amit majd én is kipróbálok, amint lesz itthon méz, de arról majd mindjárt írok!

Arclemosónak tökéletes! Nekem az érzékeny bőrömre nem igazán hiányoznak a mesterséges, szárító termékek, ugyanis vagy elkezdek hámlani, és levedlem az arcbőröm1 nap alatt mint egy kígyó, vagy ekcémás foltok jelennek meg rajtam. Választhatok. Mivel egyikkel se igazán szimpatizálok, áttértem az oliva olajra. Bőr regeneráló hatású, bőr feszesítő és fiatalító. Sejtépítő, és magas az E vitamin tartalma, ami a hámsejtek képződését segíti, és gátolja az öregedést. Azt hiszem nem is kell tovább bizonygatnom, hogy nagyon tuti dolog.
Arclemosáshoz, egy kis műanyag flakonba öntöttem ki, ami 125ml-es, olyat választottam amit könnyű megfogni. Ez nagyon sokáig elég. Ha csak a szemkörnyékét akarod lemosni, egy kevés is elég a vattára, vagy vattakorongra, nagyon szépen eltünteti a szemfestéket. Én általában csak erre a területre használom, ugyanis az arcom pattanásossága miatt nem használok alapozót, púdert és pirosítót sem, szóval más területeket nagyon nincs rá szükségem, ezeket a helyeket krémezni szoktam (ami szebb napokon használ is - na majd ha megjönnek a szappanjaim). Ráadásul ha nem pancsolsz az olajban, hanem éppen csak annyit teszel a vattára amennyi kell,a bőröd nagyon hamar felszívja. Szuper jó!

Körömhöz is nagyon ajánlom! Én 16 éves koromig rágtam a körmömet. Igazából az oliva olajos körömfürdő segített, meg egyféle színtelen erősítő lakk, amit sajnos itthon nem lehet kapni, és én is úgy kaptam ajándékba. (A lakk egy Sally Hansen lakk, erősítő és növesztő, itthon nem találkoztam még vele, de 5-6 napon belül megnőtt tőle gyönyörűen a körmöm, és minden reszelés alkalmával erősebb lett,szóval ajánlani tudom, ha valaki találkozik vele). Az oliva olajat körömre úgy használd, hogy egy tálkába annyi olajat langyosra melegítesz, hogy éppen a körömágyad is ellepje. Ha naponta 5 percig áztatod a körmeidet, garantáltan javulni fog a körmöd,erősebb lesz és kevésbé fog töredezni, illetve a köröm körül a bőr sem fog felhámlani, puha lesz, nem repedezik ki.

És akkor a hajpakolás, amit ki szeretnék próbálni: Mixelj össze fél csésze mézet 3 evőkanál oliva olajjal. Oszlasd el a keveréket a hajszálaidon, csavarj turbánt a fejedre, és hagyd hatni kb. fél órán át. Utána bő vízzel és sok samponnal kell lemosni. Majd ha lesz mézem, kipróbálom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr44530704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása