Bemutatkozom

Köszöntelek a Blogomon! Nálam főleg szépségápolásról olvashatsz majd. Egy érzékeny bőrű lány vagyok, és a lehető legtöbb és legjobb dolgokat keresem a szépséghibáim elpalástolására, vagy eltüntetésére. Ezenkívül pár személyes bejegyzést is olvashatsz majd! Kellemes időtöltést! :)

Friss topikok

  • Egészség világ: Nekem is bevált a lecitin, bár én használtam mellé ginkót meg pár dolgot :) Itt egész jó dolgokat ... (2017.05.21. 20:57) Lecitin kapszula vizsgaidőszakra
  • anika91: Hát, a legkevésbé káros körömlakklemosót igyekszem megvenni, ami a múlt hónapban nem sikerült, mer... (2013.01.16. 21:26) Nyár eleji bevásárlás
  • anika91: Köszönöm! :) Veszprémben a Kossuth utcán voltam, de ott már csak 1 rózsaszín volt, 1 narancs és eg... (2012.09.21. 22:53) Lakk-shopping

Lakk-shopping

2012.09.21. 10:29 - anika91

Címkék: vásárlás lakk körömlakk köröm rossmann essence colour&go readyforboarding miamirollergirl

Tegnap kicsit beugrottam a Rossmannba, hogy megnézzem, a korábbi Essence lakkokból van-e még árnyalat, ami tetszik. Volt, nem is egy. :D

01.jpg

Az első választásom, egy Colour & Go lakk volt, a 83-as Luxury Secret nevű. Csodálatos!nagyon tetszik, gyönyörűen csillog, nem buborékos, hamar szárad és már 1 rétegben is remekül fed. 99 Ft volt, azt hiszem nagyon megérte!

02.jpg

A második egy Miami Roller Girl limitált szériás lakk volt, a 03-as Four Wheel Drive. Kicsit féltem tőle, hogy ilyen erős színű pink lakkot vegyek, de felkenve már nem is igazán pink, hanem ciklámen. A Luxury Secrettel feldobva egészen remek kis manikűr lett belőle. 10ml, és 299 Ft volt leárazva.

04.jpg

A harmadik egy alaplakk, ami a Ready For Boarding limitált lakkjai között volt megtalálható. Ez egy olyan alaplakk, aminek az eltávolításához nem kell lemosó, egyszerűen elé csak lehúzni! Kipróbáltam: gyorsan szárad, jól terül és tényleg szépen lejön a rákent lakkal együtt. Ez 8ml kiszerelés, 299 Ft volt.

Bár nem a tegnapi vásárlás eredménye az egyik új Essence lakk, azért írok róla. Sokan tudhatjtok már, hogy az Essence megújította a lakkjait, közöttük a Colour & Go lakkokat is. Azt hiszem múlt héten vettem a 104-es árnyalatú Sweet as Candyt. Tényleg zselésen csillogó, fedőlakk nélkül is tökéletes, viszont ebből az árnyalatból bőven kell 3 réteg. Ez nem is akkora gond, mivel a kiszerelése 8ml-es lett. Sajnos drágult is, mosmár 499 Ft-ért kaphatóak. De isteni a színe! :)

03.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr484792018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Monika6 2012.09.21. 21:39:24

De jó dolgokat szereztél :)
Melyik Rossmann-ban voltál? A Miami Roller Girl lakkot én is annyira szeretném, de annyira..... :)

anika91 2012.09.21. 22:53:06

Köszönöm! :) Veszprémben a Kossuth utcán voltam, de ott már csak 1 rózsaszín volt, 1 narancs és egy citrom. A Ready For Boarding lakkokból még sok van :)


süti beállítások módosítása