Bemutatkozom

Köszöntelek a Blogomon! Nálam főleg szépségápolásról olvashatsz majd. Egy érzékeny bőrű lány vagyok, és a lehető legtöbb és legjobb dolgokat keresem a szépséghibáim elpalástolására, vagy eltüntetésére. Ezenkívül pár személyes bejegyzést is olvashatsz majd! Kellemes időtöltést! :)

Friss topikok

  • Egészség világ: Nekem is bevált a lecitin, bár én használtam mellé ginkót meg pár dolgot :) Itt egész jó dolgokat ... (2017.05.21. 20:57) Lecitin kapszula vizsgaidőszakra
  • anika91: Hát, a legkevésbé káros körömlakklemosót igyekszem megvenni, ami a múlt hónapban nem sikerült, mer... (2013.01.16. 21:26) Nyár eleji bevásárlás
  • anika91: Köszönöm! :) Veszprémben a Kossuth utcán voltam, de ott már csak 1 rózsaszín volt, 1 narancs és eg... (2012.09.21. 22:53) Lakk-shopping

Nyár eleji bevásárlás

2012.06.11. 10:20 - anika91

Címkék: vásárlás sampon lakk körömlakk balzsam köröm szempillaspirál rossmann essence lovely fedőlakk körömmatrica körömlakklemosó DM catherinearley

DSC07224.JPGRég nem írtam, röstellem is, de sajnos a vizsgaidőszak ilyen, nemér rá az ember mindenre amit szeretne. Ma is vizsgáztam, de útközben beugrottam egy Rossmann-DM körtúrára. Valójában fedőlakkot és valami testápolót akartam venni, ami jót tesz a rettentő finnyás bőrömnek. Ezek közül csak a fedőlakk stimmel. Jó mondjuk a képen szereplő dolgok közül nem mindent ma vettem. A két Lovely lakkot még múlt héten pénteken. Íme a leírás:

Balea szőkítő sampon és balzsam kamilla kivonattal és színpigmenttel:
Valójában nekem sötét szőke hajam van, természetes. Ezt a két terméket festett és természetes színű hajra is írja.  Ezt a sampont és balzsamot véletlenül találtam, és úgy gondoltam kipróbálom. Az a baj, hogy itthon eddig még nem találtam olyan sampont, ami ne szárítaná ki a hajam, úgyhogy nagyon kíváncsi leszek. Főleg fúrja az oldalam az is,hogy mindkét termék szilikonmentes, én pedig eddig szilikonos termékeket használtam (Pantene, Dove stb...) szóval úgy várom a hajmosást most, mint egy kislány a karácsonyi ajándékokat. Majd írok róluk beszámolót :) A sampon és a balzsam is 490 Ft körül volt. A sampon 250ml, a balzsam 200ml.

Ebelin körömlakk lemosó:
Ezt régóta használom, nagyon szeretem. Aceton mentes, tartalmaz még biotint és argánolajat is. A biotin különösen segíti a körmök megerősödését (a lovak töredező patáit is biotinos étrend kiegészítővel hozzák helyre). Könnyen leszedi a sötét és csillámos lakkokat is, az illata kellemes és ami a legvonzóbb nekem még, a kiszerelése. A flakonja pumpás, így nem borul ki, és csak annyit tehetünk vele a vattánkra, amennyi szükséges. 400~ Ft körül van a DM-ben, A flakon utántölthető, és egyébként 125ml, nagyon sokáig elég. 

Lovely Color Power körömlakkok: (nr 5 és nr 7)
Ezeket pénteken vettem, a narancs és a fehér színek tetszettek a legjobban. A fotóról nem jön vissza, de a színűk igazán gyönyörű és nem egyszerű lakkokról van szó! A narancs lakk rózsaszínnel vált, a fehér pedig hajaz a hologramos lakkokra, gyönyörű! Mindkettőt próbáltam, tartósak, és kell 3 réteg hogy szépen fedjenek. A fehéret a lábujjaimra kentem francia köröm alapnak, és a körömvégeket kihúztam fehérrel. Napsütésben csak úgyragyog! :) 450~ Ft körül vannak, 7ml-es üvegben. Ami nekem még kényelmes az ecset, én szeretem ha ilyen hosszúkás a vége, nekem könnyebben fekszik az ujjaim közé. Imádom, nagyon gyorsan száradnak! :)

Essence Studio Nails Nail Fashion Sticker (körömmatricák):
Régóta szemezek velük, ma a Rossmannban 150Ft volt darabja, úgy gondoltam ennyiért nem drága hogy kipróbáljam. Azt hiszem kifutó termék, ugyanis másodszor akciózzák le. Még nem próbáltam ki, azt írja tartós és egyszerű. 14db matrica van benne, különböző méretűek. Előnye, hogy nem kell megvárni amíg megszárad a lakk, mégis szép mintás körmöket varázsolhatunk velük. Azt írja, hogy csak a letisztított körmökre kell felragasztani, és ha akarok, akkor tehetek rá fedőlakkot, de az már nem szükséges. Kíváncsian várom az eredményt :)

Essence Get Big Lashes! szempillaspirál:
Nem volt 700 forint, és már régóta nézegetek szempillaspirált. Nem rég fogyott ki a Maybelline XXL Pro szempillaspirálom, és nagyon szerettem, úgyhogy mindenképp egy dúsítós spirált akartam. Nekem elég világos és rövidek a szempilláim, úgyhogy örülök, hogy találtam egy göndörítős, dúsítós spirált. Még nem próbáltam, remélem hozza majd az általam támasztott elvárásokat, és egyben azt is, hogy nem fog tőle viszketni a szemem, mert a bőröm a szemem környékén katasztrofálisan érzékeny, és ha olyat kap, ami nem tetszik neki, pillanatok alatt kivörösödik és viszket, úgyhogy elég lutri módon próbálgatok ki új sminktermékeket. 12 ml-es.

Essence Nail Art Special Effect Topper mattító fedőlakk:
Sok blogon olvastam már róla, és nagyon megtetszett ez a fedőlakk. Nagyon különlegesnek találom, hogy mattítja a lakkot és végre elkészíthetek egy köröm díszítést vele, amivel már annyi ideje szemezek. 500 Ft körül van, 8ml-es. Épp egy fémes-arany csillogású Catherine Arley lakk van a körmeimen, úgyhogy ezen nem tudom kipróbálni, mert ez akkor is fényleni fog, ha fejen állok is, úgyhogy még nem próbáltam, de majd ezen is túl esünk egyszer :)

Essence Studio Nails Allround Talent minden az 1-ben körömlakk:
Ez a tipikusan olyan lakk, ami még vajas kenyérre is jó. :) Fedő- és alaplakként is használható, de körömerősítő és fehérítő hatása is van. Kerestem egy jó erősítő lakkot, mert a Sally Hansenem kifogyott, a másik pedig beszáradt, a körmeim pedig a sok lakkozástól rétegesen töredeznek. Még nem próbáltam, de kíváncsian várom az eredményét. Ez is 500Ft körül van, és 8ml-es.

Pénteken egy Essence repesztő lakkot is akartam venni, feketét, de barátnőm megvette előlem az egyetlent a Rossmannban, a DM-ben pedig nem volt, úgyhogy ez még várat magára. A most vett dolgokat, amiket még nem próbáltam ki, azokról hamarosan tervezem, hogy tesztes bejegyzéssel jövök! Szép napot Nektek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr394578197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seepheerd1 · http://730ld.blog.hu 2013.01.10. 15:34:17

Argán olaj körömlakk lemosóban? Fura... Önmagában az argánolaj, az, igen! Ápolja a körmöt (hajat, bőrt).
arganolaj.eu

Üdv!

anika91 2013.01.16. 21:26:18

Hát, a legkevésbé káros körömlakklemosót igyekszem megvenni, ami a múlt hónapban nem sikerült, mert csak berohantam egy ilyen "Eurós" boltba, és hát rossz döntés volt... De legközelebb már nem fogom ennyire elsietni a választást :) De tisztába vagyok vele, hogy bármit rakhatnak bele, a körömlakklemosó, az akkor is körömlakk lemosó, és nem pozitív :) Viszont cserébe gyönyörűek a körömlakkjaim valahogy muszáj mindig más színűre festeni a körmöket :D


süti beállítások módosítása