Bemutatkozom

Köszöntelek a Blogomon! Nálam főleg szépségápolásról olvashatsz majd. Egy érzékeny bőrű lány vagyok, és a lehető legtöbb és legjobb dolgokat keresem a szépséghibáim elpalástolására, vagy eltüntetésére. Ezenkívül pár személyes bejegyzést is olvashatsz majd! Kellemes időtöltést! :)

Friss topikok

  • Egészség világ: Nekem is bevált a lecitin, bár én használtam mellé ginkót meg pár dolgot :) Itt egész jó dolgokat ... (2017.05.21. 20:57) Lecitin kapszula vizsgaidőszakra
  • anika91: Hát, a legkevésbé káros körömlakklemosót igyekszem megvenni, ami a múlt hónapban nem sikerült, mer... (2013.01.16. 21:26) Nyár eleji bevásárlás
  • anika91: Köszönöm! :) Veszprémben a Kossuth utcán voltam, de ott már csak 1 rózsaszín volt, 1 narancs és eg... (2012.09.21. 22:53) Lakk-shopping

Megjöttek a szappanok!

2012.05.25. 01:23 - anika91

Címkék: vásárlás oliva érzékeny kecsketej pattanás szappan ekcéma natúr meska sheavaj

edna_product_20437_120415151002_1.JPGAz első ami eszembe jut, váá imádom! Ma kaptam meg a két szappant (Kecsketejes-sörös-szenes szappan és kecsketejes-shevajas natúrszappan), és már ki is próbáltam őket. Először a sörös-szenesről:
A sörös-szenes szappan termékleírása:
"A kecsketejben megtalálható a Q10 koenzim,és több mint 70 telítetlen zsírsav.
Elektrolit tartalma gyulladáscsökkentő, ezért külsőleg használva alkalmas a bőrallergia, ekcéma és kiütések enyhítésére. Nemcsak magas az ásványi anyag tartalma, de megegyezik a bőr védőrétegében találhatóakkal, így nem szárítja a bőrt. Lúgos kémhatású, így visszaállítja a bőr normál PH- értékét.Alacsony olvadáspontja miatt már 37 Celsius fokon behatol a bőr mélyebb rétegeibe és könnyen felszívódik. A szén méregtelenítő,  pólustisztító...ajánlott zsíros, miteszeres, pattanásos bőrre. A sör a bőrsejteknek igazi jótétemény, köszönhetően magas vitamin-, élesztő- és malátatartamának. Különösen a B-vitaminok fontosak a bőrnek. Ezek közül is kiemelkedik a pantotén-sav, mely aktiválja a bőrsejtek anyagcseréjét és a bőr öngyógyulását. Ugyancsak fontos a miacin, mely a bőr kollagén-képződését segíti elő, befolyásolja a pigmentképződést, mely viszont az UV-sugárzások ellen nyújt védelmet. súly kb 65g"

Imádom! Ezt a szappant az arcomra rendeltem, hogy tisztán tarthassam, és eltűnjenek a pattanások. Isteni volt vele megmosni az arcom. Kicsit furcsa volt, mert én régóta nem használtam szappant, nekem a bolti szappanok kiszárítják nagyon a bőröm, fürdés után ezektől húzó, viszkető érzés van a bőrömön. De ez! Ez isteni! Komolyan. Bár első használat után nem látom még mennyire hasznos, pattanások szemszögéből, viszont az arcom nagyon puha lett tőle, és fürdés után sem kellemetlen. Megtisztultak a pólusaim, és az arcbőröm tapintása olyan, mint amilyen csecsemő koromban lehetett utoljára. Oliva olajat, kókuszvajat, neem olajat is tartalmaz. Semmi különös illata nincs, natúr, picit  szén "poros" szaga jellemző, de ez fürdés után már egyáltalán nem érezhető, de a szappan szaga sem erősen szenes, sőt...

edna_product_20437_120331080018_1.JPGA másik szappan, egy sima tápláló szappan. Azt a többi testalkatrészemhez vettem, vagyis eredetileg páromnak szántam, de ő elutasította, így gondolhatjátok mennyire sajnálom, hogy nálam maradt. :) A kecsketejes-sheavajas szappan termékleírása:
"Érzékeny bőrre, sok sok sheavajjal , illatmentes szappan készült. Kisbabáknak, gyerekeknek is ajánlott. A kecsketejben megtalálható a Q10 koenzim,és több mint 70 telítetlen zsírsav. Elektrolit tartalma gyulladáscsökkentő, ezért külsőleg használva alkalmas a bőrallergia, ekcéma és kiütések enyhítésére.Nemcsak magas az ásványi anyag tartalma, de megegyezik a bőr védőrétegében találhatóakkal, így nem szárítja a bőrt. Lúgos kémhatású, így visszaállítja a bőr normál PH- értékét. Alacsony olvadáspontja miatt már 37 Celsius fokon behatol a bőr mélyebb rétegeibe és könnyen felszívódik. A sheavaj felszívódik a bőrbe és hosszantartó hidratáló hatást fejt ki, serkenti a bőr öngyógyító képességét. A shea vaj "titka", hogy összetétele sokban hasonlít az emberi bőrt védő természetes emulzió összetételére, vitamintartalma pedig szinte tökéletes bőrápolóvá teszi. A sheavaj viszonylag lassan szívódik a bőrbe, hosszantartó hidratálást biztosít. Ekcémás bőr tüneteit csökkenti,megakadályozza a betegségek kiújulását. Enyhíti az allergiás reakciókat, bőrproblémákat, nyugtató hatású.Gyulladáscsökkentő hatása révén alkalmazható csípésekre,kiütésekre.Megnyugtatja és ápolja az irritált bőrt.Bőrpuhító hatású,elősegíti a kirepedezett bőr gyógyulását. Használatával elkerülhető a terhességi csíkok megjelenése. Kisebb égési sérülések esetén segíti a bőr regenerálódását. súly kb 80g"

Direkt olyan szappant akartam venni páromnak, amiben nincs gyógynövény, ő ugyanis allergiás az ilyesmire, ugyanakkor pattanásos a bőre, szóval valami ezeknek megfelelő kombót akartam kérni Ednától. Ő ezt a szappant ajánlotta. Nos azért nem bánom, hogy végül nálam maradt, mert nekem is vannak ekcémás foltok a könyökhajlatomnál, szóval bízom benne, hogy megkönnyíti az életem. Fürdés után nagyon jó érzés, a bőröm itt is puha, és az ekcémás bőrfoltjaim sem viszketnek annyira, mint eddig a tusfürdőktől. Olivaolajat, kókuszvajat is tartalmaz. Illatmentes, natúr illata van.

Nagyon elégedett vagyok a szappanokkal, bátran merem ajánlani őket másnak is. Az első használattól persze nem kell hatalmas csodát várni, de érzi az ember, hogy ez jó lesz nagyon. Nem habzanak, mint mondjuk egy tusfürdő, vagy a babaszappan, viszont nagyon jól tisztítanak és ápolják a bőrt. Szuper jók, nem bántam meg hogy megvettem őket! :)

(A képek Edna meskás oldaláról vannak, a felső szappan a szenes, ami a valóságban kicsit feketébb a széntől, az alsó pedig a natúr sheavajas.)

Egyébként a mai napon egy sheavajhabos natúr arckrémet is vettem, azt már Borgiatól. Eredetileg ajándékba, de ha nekem is tetszik, akkor megtartom :) Erről majd máskor írok.

A bejegyzés trackback címe:

https://anikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr374544791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása