Bemutatkozom

Köszöntelek a Blogomon! Nálam főleg szépségápolásról olvashatsz majd. Egy érzékeny bőrű lány vagyok, és a lehető legtöbb és legjobb dolgokat keresem a szépséghibáim elpalástolására, vagy eltüntetésére. Ezenkívül pár személyes bejegyzést is olvashatsz majd! Kellemes időtöltést! :)

Friss topikok

  • Egészség világ: Nekem is bevált a lecitin, bár én használtam mellé ginkót meg pár dolgot :) Itt egész jó dolgokat ... (2017.05.21. 20:57) Lecitin kapszula vizsgaidőszakra
  • anika91: Hát, a legkevésbé káros körömlakklemosót igyekszem megvenni, ami a múlt hónapban nem sikerült, mer... (2013.01.16. 21:26) Nyár eleji bevásárlás
  • anika91: Köszönöm! :) Veszprémben a Kossuth utcán voltam, de ott már csak 1 rózsaszín volt, 1 narancs és eg... (2012.09.21. 22:53) Lakk-shopping

Zöld-arany smink

2012.06.11. 15:03 - anika91

Címkék: zöld smink avon arany essence paletta alverde misssporty

Kicsit hangolódok a következő vizsgámra, pihenésképp egy zöld-arany sminket csináltam. Sajnos nem vagyok profi sminkes, nézzétek el nekem :)

zoldarany2.jpg

zoldarany3.jpg

Először húztam tussal egy vonalat, utána a szemem belső zugába tettem a Miss Sporty fehér festékéből. A zöldet vele átmenetesen eldolgoztam a szemhéjam mozgó részén, illetve szintén átmenetesen eldolgoztam az Avon palettájából alulról az elsőt választottam, a szemhéjon egészen a tusvonal végéig, kispiráloztam a szemem és ennyi :)

Szemhéjtusnak évek óta az Essence Eyeliner Pen folyékony ceruza tust használom. Hamar szárad, extra tartós és nem mázolódik. Azt hiszem még most is lehet kapni, mintha ma láttam volna a Rossmannba, de nem biztos. A szempillaspirál Essence Get Big Lashes! Volume Curl, alapozónak az Alverde folyékony matt alapozóját használom, 001 Ivory színben.

Szeretem ezt a sminket, mert gyorsan el tudom készíteni, és mégis van egy kis szín a szememen, mivel nekem nagyon fehér bőröm van, de mégse vagyok papagáj így a hétköznapokra, munkába, iskolába tökéletes. Ezt a két szemhéjestéket használtam:

Miss Sporty Quattro Smokey 404 For Black Eyes

sporty01.jpg

Szeretem, mert pici, mégis van négy szín benne. Egy csillámos fehér, egy egyszerű fűzöld, egy sötét zöld és egy ezüstösen csillogó sötét szürke árnyalat van benne.

Avon True Colour Mocha Latte

avon01.jpg

Szintén nagyon szeretem, természetes árnyalatok vannak benne. Egy halvány rózsaszínes-barna, egy világos barna, egy csillámos barna, és egy sötét barna.

szinej.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://anikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr854580657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása