Bemutatkozom

Köszöntelek a Blogomon! Nálam főleg szépségápolásról olvashatsz majd. Egy érzékeny bőrű lány vagyok, és a lehető legtöbb és legjobb dolgokat keresem a szépséghibáim elpalástolására, vagy eltüntetésére. Ezenkívül pár személyes bejegyzést is olvashatsz majd! Kellemes időtöltést! :)

Friss topikok

  • Egészség világ: Nekem is bevált a lecitin, bár én használtam mellé ginkót meg pár dolgot :) Itt egész jó dolgokat ... (2017.05.21. 20:57) Lecitin kapszula vizsgaidőszakra
  • anika91: Hát, a legkevésbé káros körömlakklemosót igyekszem megvenni, ami a múlt hónapban nem sikerült, mer... (2013.01.16. 21:26) Nyár eleji bevásárlás
  • anika91: Köszönöm! :) Veszprémben a Kossuth utcán voltam, de ott már csak 1 rózsaszín volt, 1 narancs és eg... (2012.09.21. 22:53) Lakk-shopping

Essence Get Big Lashes! Volume Curl - TESZT

2012.06.11. 11:00 - anika91

Címkék: teszt szempillaspirál essence

 Nem húztam sokáig a dolgot, szempillaspirált smink nélküli arcon, gyorsan le lehet tesztelni. Bevallom főleg az ára volt nagyon vonzó, úgy gondoltam ennyiért megéri a próbát. Nem volt 700Ft. A csomagolása olyan, nem is tudom, nekem azok a lányok jutnak eszembe róla akik leopárd mintás cicanaciba feszítenek a vastag műbör övükben... De ez én vagyok. A drágább spirálokhoz képest a csomagolása nem elegáns, viszont ez nem befolyásolja a használhatóságát.

DSC07230.JPG

A keféje nagy, nekem szokatlan, mert még nem használtam ilyen göndörítős keféjű szempillaspirált, viszont hamar meg lehet szokni.

DSC07231.JPG

Ilyen a szempillám eredetileg (semmilyen és alig látszik):

szem1.jpg 

 Ilyen lett ezzel a spirállal:

szem2.jpg

Nekem nagyon tetszik, mert egyébként csík szemeim vannak, és nagyon szép hatást kelt (szerintem) a szememen ez a spirál. Lehet, hogy nem annyira vad a tekintetem tőle, mint azt sokan elvárják, de nekem ez elég, én elégedett vagyok vele. Külön öröm számomra, hogy nem viszket tőle a szemem, és nem pirosodott ki, szóval az érzékeny bőrömnek sem okozok vele túl nagy problémát. Nem maszatolódik, nagyon gyorsan szárad, és ami plusz jó, hogy nem keményedtek meg a szempilláim, hanem rugalmasak maradtak, ugyanis sok szempillaspirálnál ez előfordul, és kényelmetlen érzést ad.

Ez a spirál nálam 10/9 pontos. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr554578563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása