Bemutatkozom

Köszöntelek a Blogomon! Nálam főleg szépségápolásról olvashatsz majd. Egy érzékeny bőrű lány vagyok, és a lehető legtöbb és legjobb dolgokat keresem a szépséghibáim elpalástolására, vagy eltüntetésére. Ezenkívül pár személyes bejegyzést is olvashatsz majd! Kellemes időtöltést! :)

Friss topikok

  • Egészség világ: Nekem is bevált a lecitin, bár én használtam mellé ginkót meg pár dolgot :) Itt egész jó dolgokat ... (2017.05.21. 20:57) Lecitin kapszula vizsgaidőszakra
  • anika91: Hát, a legkevésbé káros körömlakklemosót igyekszem megvenni, ami a múlt hónapban nem sikerült, mer... (2013.01.16. 21:26) Nyár eleji bevásárlás
  • anika91: Köszönöm! :) Veszprémben a Kossuth utcán voltam, de ott már csak 1 rózsaszín volt, 1 narancs és eg... (2012.09.21. 22:53) Lakk-shopping

Essence Studio Nails Allround Talent lakk és körömmatrica TESZT

2012.06.11. 12:34 - anika91

Címkék: teszt köröm rossmann essence fedőlakk körömmatrica

Ezt a kettőt együtt próbáltam ki, mivel a matricához azt írták lehet fedőlakkal is kenni, így megpróbáltam. Én a matrica alá is kentem a lakkból alapnak.

DSC07236.JPG 

Essence Studio Nails Allround Talent:

Az üvegen ezt olvashatjuk: Minden az egyben körömlakk, használható fedő- és alaplakként, fényes végeredményt biztosít, kitölti a barázdákat, erősít, optikailag fehérít és véd.
Egy rétegben kentem fel a matrica alá. Nagyon hamar megszáradt, pedig azt sem mondhatom, hogy sajnáltam a körmömről, talán 1-2 percen belül teljesen kész volt. Tényleg fehérítő hatása van, ha felkenem, mondjuk nekem kicsi kékes színű, amúgy a lakk színe az üvegben ha megtöri a fény, halvány kékes.A matricákra is kentem, szép fényesek lettek tőle.
Nyilvánvalóan csak később hozza meg majd a várt eredményt, mindenesetre egy jó alap és fedőlakkot találtam. 8ml, kicsit több mint 500Ft.

Essence Studio Nails Nail Fashion Sticker:

Kétfélét vettem, egy rózsaszín és egy barna csíkosat. A fedőlakk után ragasztottam fel. Jól illeszkedik, könnyen felhelyezhető és jól tapad. Minden matrica végén van egy kis fülecske, ezzel nagyon könnyen rátehetjük a körmünkre. Kicsit (nagyon) mű hatása van. A felragasztást kézzel csináltam, ujjal nyomkodtam rá a körmömre, de szivaccsal lehet jobban ment volna. A matrica elég hosszú mindegyik körömhöz, 7 féle szélesség van a csomagolásban. A felragasztás után a hosszát egyszerűen le lehet reszelni. A leírásában 5 napot mondanak a tartósságra.
Összességében jó, könnyen felhelyezhető. Nem kell a lakk után tisztogatni a körömágybőrt, nem tudunk belenyúlni, nem kell száradni hagyni. Nekem tetszik, úgyhogy azt hiszem holnap lesz még egy köröm a Rossmannba :)

DSC07237.JPG

(Tudni kell rólam, hogy elég pancser körömlakkozó vagyok, szóval én az ilyen egyszerű de nagyszerű dolgoknak rémesen örülök. A körmeim csúnyák, rövidek és törnek, nem azért mutogatom, mert büszke vagyok rá, hanem mert ezeken a képeken viszonylag szépek. Mihez képest... Vállalhatónak gondolom őket így most (: )

A bejegyzés trackback címe:

https://anikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr904579376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása