Bemutatkozom

Köszöntelek a Blogomon! Nálam főleg szépségápolásról olvashatsz majd. Egy érzékeny bőrű lány vagyok, és a lehető legtöbb és legjobb dolgokat keresem a szépséghibáim elpalástolására, vagy eltüntetésére. Ezenkívül pár személyes bejegyzést is olvashatsz majd! Kellemes időtöltést! :)

Friss topikok

  • Egészség világ: Nekem is bevált a lecitin, bár én használtam mellé ginkót meg pár dolgot :) Itt egész jó dolgokat ... (2017.05.21. 20:57) Lecitin kapszula vizsgaidőszakra
  • anika91: Hát, a legkevésbé káros körömlakklemosót igyekszem megvenni, ami a múlt hónapban nem sikerült, mer... (2013.01.16. 21:26) Nyár eleji bevásárlás
  • anika91: Köszönöm! :) Veszprémben a Kossuth utcán voltam, de ott már csak 1 rózsaszín volt, 1 narancs és eg... (2012.09.21. 22:53) Lakk-shopping

Hetek óta csak vásárolok..

2013.01.07. 16:45 - anika91

Címkék: teszt arc lakk körömlakk köröm rossmann she essence garnier famefatal körömmatrica DM showyourfeet chicreloaded fixingsystem btgn bbkrém

Jó tudom hogy ez egy ilyen blog, hogy egyszer felbukkanok egyszer meg eltűnök és soha többet nem talál meg senki... Őszintén sajnálom, de nem jut időm mostanában géphez ülni, meg hát itt van most már a vizsgaidőszak is.. Mindegy. A lényeg: vásároltam. Megint.
Azt vettem észre, ha egy kicsit több pénzhez jutok egy hónapban mindig megveszem belőle amit korábban csak álmodtam magamnak. Na itt nem kell túl nagyra törő álmokra gondolni azért :D
Nos ezeket vettem karácsony előtt óta: BTGN High Gloss Top Sealer és Soft Rosé Base Sealer, Essence Studio Nails Nail Fixing System 1-2, Essence Chic Reloaded körömlakk, Essence Fame Fatal körömlakk, Essence Show Your Feet Catwalk Pink és Carribbean Sea lakkok, S-HE Stylezone 317-es lakk, és egy Garnier 5in1 BB krém. ÚÚú ez... Na mindjárt! Kaptam ajándékot is azért, természetesen körömlakkot, mi mást te jó ég! A legjobb barátnő azért van, hogy tudja, mi kell nekünk. Tőle kaptam egy régen áhított Essence Special Effect Topper Night In Vegas lakkot, egy Essence Nail Art dekorlakkot, mégpedig a More than silvert és egy Essence Nail Art Design Stencils 12 darabos körömminta sablont,a a 02-es jelzésűt, Say it flowers. Visszaolvasni is szörnyű ez mind mennyi új körömlakk... Borzasztó, de olyan szépek és ilyenem még úgysem volt egyikből sem. Sőt! Nagy újdonság számomra a S-HE körömlakk mert ilyenem csak egyszerű, csillámos fedőlakként volt. Azt nagyon szeretem, úgyhogy úgy gondoltam kipróbálom milyen lehet... Még tesztelés alatt :)
Kiemelnék pár fontosabbat a vásárlásomból :)

1. ESSENCE BTGN HIGH GLOSS TOP SEALER ÉS SOFT ROSÉ BASE SEALER
Egyenként kb. 850Ft-ba kerülnek, de nagyon megérik az árukat! Karácsony előtt óta vannak meg, azóta többféle manikűrt készítettem velük és meg vagyok elégedve! Van egy nagyon olcsó (1eurós) pink lakkom, ami önmagában felkenve két nap alatt teljesen letöredezik. Január 31-én ezekkel az alap és fedőlakkokkal egészítettem ki a rózsaszín lakkot és bámulatos! 5-én töröltem le a körmömről, de nem azért mert már ronda volt, hogy lepattogzott, hanem mert meguntam. Addig úgysem volt időm lakkozással foglalkozni, úgyhogy kapóra is jött ez a próba. Mindent kibírnak :) Szilvesztereztem benne, dolgoztam, lovakat pucoltam, házimunkát is végeztem, tehát eléggé ki voltak téve az én alapból rettentő sérülékeny körmeim a veszélynek, de nagyon beváltak. Ha elfogy bármelyik biztosan újravásárolom őket :)
A Soft Rosé Base Sealer azért is tetszik amúgy különösen, mert enyhén rózsaszínes hatású, és a halvány színű lakk fedése sem okoz vele problémát. Nem üt át a köröm színe, vagy a körömvégek fehér színe. Giga-like! :)

2. ESSENCE STUDIO NAILS NAIL FIXING SYSTEM 1-2
Ez egy két részből álló körömlakkcsoda! Komolyan. Bár utólag meggondolva, így már fölösleges is a BTGN Soft Rosé alaplakk, mert ennek a lakknak a második darabja, a 2-es, egy szintén rózsaszínes beütésű alaplakk, ami az 1-es lakk nélkül is használható. Mindegy, legalább van tartalék. Az 1-es számú lakk, a leírás szerint nylon szálakat tartalmaz, amik segítik megerősödni a gyenge, letöredezett körmöt, a 2-es számú lakk pedig lefedi az előzőt, és tovább erősít. Elég naivan álltam a dolog elé, mert 16 év körömrágás után nem volt még olyan körömlakk amitől ne tört volna a körmöm, vagy ne hajlott volna hátra egy aprócska mozdulattól is. Megtaláltam :D 5-én ezeket próbáltam ki, azóta kétszer is próbálkoztam a manikűrözéssel, de olyan kemények lettek a körmeim mint a beton. Amúgy ha csak ezt a kettőt használnám, akkor is egy nagyon szép természetes hatású manikűrt adnának. Eszméletlen. ma is csinálok manikűrt, biztos hogy ezek lesznek az alapjai. Nagyon tuti :) 599Ft darabja a lakkoknak, mindkettő 7ml-es, de vékonyan kell kenni és nagyon szépen fednek, nem kell csak 1-1 réteg mindkettőből :)

3. SH-E STYLEZONE 317-ES KÖRÖMLAKK
Különösebben nem volt szükségem egy újabb körömlakkra, de volt egy kuponom, így 25%-ot kaptam valamilyen SH-E körömápolási és dekorkozmetikai termékből. Nem akartam sminkholmit venni és úgyis régóta vonzzák a tekintetemet ennek a márkának a lakkjai, úgyhogy úgy döntöm választok. Rettentő nehéz volt, azt kell hogy mondjam, mert nagyon megkapó és élénk színei vannak. Ezt a lakkot elrejtve találtam, és nem is gondoltam mit tartok a kezemben mikor megvettem. Itthon kicsit utána néztem, nem sok minden van itthon róla, spanyolul meg nem tudok, de aztán találtam a Lakkom-Lakkom oldalon egy cikket:
http://lakkomlakkom.blogspot.ro/2012/05/chanel-peridot-dupe-ok.html
Úgy örülök hogy nem hagytam ott! Igazából azért hoztam el, mert nagyon megfogott a különlegessége a lakknak, ilyenem, még csak hasonlóm sem volt soha. Ráadásul akár a Chanel Peridot ikertesója is lehetne. Báh. Ki vagyok elégítve! :D (A fotó szintén a LakkomLakkom blogról van :) )
(fotó: http://lakkomlakkom.blogspot.hu)
Ebből fogok ma magamnak manikűrt csinálni, már a Fixing System 1-et felkentem, jön mindjárt a 2, és ezután ez a gyönyörűség. Be vagyok zsongva, várom már! :D A SH-E lakkot a DM-ben vettem 25%-os kuponnal 599Ft-ért, az ára amúgy 799Ft, 10ml.

4. ESSENCE CHIC RELOADED (122)
Életem kedvence! Már a Where is the Party? lakkot is megvettem ami ennek a lakknak a kistesója (talán?), és azt hittem hogy jobban hasonlítanak. Nyilván nem vittem magammal a boltba a picit, úgyhogy nem tudtam hogy a Chic Reloaded mennyiben tér el. A duokróm hatása megmaradt, amire számítani is lehet, viszont jóval sötétebb árnyalat és így szépen itthon vállon veregettem magamat hogy teljesen frankó döntés volt megvenni. A kedvenc lakkom lett a Chic Reloaded, imádom! Ismét egy LakkomLakkom blogos fotót adnék nektek, sajnos én nem készítettem róla, meg már korábban is ecseteltem, hogy a körmeim nem túl kamera-centrikus darabok, úgyhogy nem szívesen fotózom őket, meg nem vagyok Picasso sem.. De ezen a képen szépen látszik, miért lettem ennyire szerelmes bele. Körömlakkok, körömlakkja. :) Legalábbis számomra. :) 499 Ft, 8ml és nagyon remélem hogy sose veszik le a polcokról, ha mégis ne felejtsek el feltankolni! :))
(fotó: http://lakkomlakkom.blogspot.hu)

A Fame Fatal és a Show Your Feet lakkokról különösebben nem kívánok szólni, így is hosszú lett ez a bejegyzés. Viszont annyit megjegyzem hozzájuk: a Fame Fatal pont olyan piros amire minden nőnek szüksége van, a két SYF lakk pedig különleges ruhákhoz, különleges manikűrökhöz való, kissé feltűnő színek, de a Catwalk Pink, ami egyébként lila, abszolút egy téli szín, ezt is nagyon szeretem, biztosan sokat fogom használni. A SYF lakkokat 99 és 149 Ft-ért vettem leértékelve a Rossmannban, mindkettő 8ml-es.
A díszítőlakkok pedig... a Night in Vegas behozta amit vártam tőle, csodás lakk, nagyon szeretem és ezzel is régóta szemeztem. Egy egyszerű manikűrt is nagyon szépen feldob. A More Than Silver díszítőlakkot egy próba erejéig kentem csak fel, gyönyörűen csillog, szépen lehet az ecsetével bánni. Nagyon jó, csak ki kellene hozzá találnom valami manikűrt... Majd egyszer :) Ezeket ajándékba kaptam, ajándék lónak meg nem nézzük a fogát :)

A Nail Art Design Stencils pedig érdemelne egy külön bejegyzést is de inkább csak röviden összefoglalom: ne vedd meg. De vedd meg, ha szeretnéd kipróbálni, de én nem ajánlom. Nagyon örültem neki, mert én nagyon pancser körömlakkos vagyok, de sajnos nem hozta amit vártam tőle. Bár a mintát szépen rá tudtam festeni a körmömre, a ragacs hozta magával az alapnak felkent lakkot is, úgyhogy majd valamikor ha újra lesz kedvem, kipróbálom talán megint. Hátha. De a matrica körömlakklemosóval is nehezen jött le. Nem erre számítottam :(

A Garnier 5in1 BB Krém még nem volt használva, de kíváncsian várom már! Nekem nagyon foltos, problémás, főleg pattanásokból adódóan heges az arcom, és ezt szeretném kicsit szebbé varázsolni. 1799Ft- volt a Rossmannban, meglátjuk mit tud :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr365003420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása