Bemutatkozom

Köszöntelek a Blogomon! Nálam főleg szépségápolásról olvashatsz majd. Egy érzékeny bőrű lány vagyok, és a lehető legtöbb és legjobb dolgokat keresem a szépséghibáim elpalástolására, vagy eltüntetésére. Ezenkívül pár személyes bejegyzést is olvashatsz majd! Kellemes időtöltést! :)

Friss topikok

  • Egészség világ: Nekem is bevált a lecitin, bár én használtam mellé ginkót meg pár dolgot :) Itt egész jó dolgokat ... (2017.05.21. 20:57) Lecitin kapszula vizsgaidőszakra
  • anika91: Hát, a legkevésbé káros körömlakklemosót igyekszem megvenni, ami a múlt hónapban nem sikerült, mer... (2013.01.16. 21:26) Nyár eleji bevásárlás
  • anika91: Köszönöm! :) Veszprémben a Kossuth utcán voltam, de ott már csak 1 rózsaszín volt, 1 narancs és eg... (2012.09.21. 22:53) Lakk-shopping

Köröm vizsgához

2012.06.13. 01:09 - anika91

Címkék: vizsga lakk körömlakk she essence

Egy pink körömlakkal kezdődött minden, pontosabban a Lovely Trend Edition nr5-ös Trend Beauty lakkjával. Nagyon szép intenzív rózsaszín lakk, úgy szerettem volna, hogy felkenem a körmömre, aztán rá mattiító lakk, és a körmeim végét kifestem újra a Lovely lakkal, és fényesre hagyom. Aztán a dolgokba beleszólt a tanulás, ugyanis állandóan belenyúltam, összegyűrtem a lakkot. Az ötödik újra lakkozás után letöröltem az egészet, és újat kezdtem... A Lovely lakk egyébként elég jó volt, két rétegben is szépen fedett, gyorsan száradt, de nekem még gyűrődött utána.
Tehát restartoltam a projektet és egy olyan szörnyen bonyolult lakkozást csináltam, hogy alig bírjátok majd szemmel lekövetni..

Így nézett ki a Lovely egy rétegben:

lovelypink1.jpg

 

Így nézett ki a matt fedőlakkal:

lovelypink2.jpg

 

És itt, mielőtt körbemostam volna a körömágyam a lakktól, összegyűrtem. És még párszor aztán törlés. És lett ez:

lovelypink3.jpg

 

Hát nem fantáziadús? Az Essence Allround Talent lakkot használtam alapozó lakknak, utána kentem rá két rétegben ebből a S-HE lakkból, amiben apró csillámok vannak, és ezt sajnos a lámpafénynél készített kép nem igazán adja vissza. Igyekeztem üvegében lefotózni úgy, hogy látszódjon, milyen szép csillámos:

shelakk.jpg

 

Talán ezen jobban látszik, bár ez kicsit elmosódott:

she1.jpg

 

A kupakja azért áll ilyen furán, mert két részes. A négyzet alakút le lehet szedni, és alatta egy gyógyszertári üveg műanyag kupakjára emlékeztető csavaros véget találunk. Akinek nem fekszik a kezében a kocka, az leveheti.Ez a lakk a 135-ös számú, én akciósan vettem a DM-ben nem volt 500 Ft akkor. Nem találom a kiszerelés méretét, de kb. 7-8 ml körül lehet.

Ezt a körmöt viselem holnap a vizsgán, szóbeli is lesz, úgyhogy kosztümben megyek, ahhoz pedig egy ilyen szolid manikűr elég, a vizsgáztató tanár úgyis nagyon konzervatív, hátha megnyerő leszek ;)
Ma egy natúr sminket is készítettem, azt sajnos nem volt alkalmam lefotózni, pedig szép lett. A körmözésre is besötétedett, úgyhogy lámpafénynél vagánykodtam a fotómasinával már a végén :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr564584724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása