Bemutatkozom

Köszöntelek a Blogomon! Nálam főleg szépségápolásról olvashatsz majd. Egy érzékeny bőrű lány vagyok, és a lehető legtöbb és legjobb dolgokat keresem a szépséghibáim elpalástolására, vagy eltüntetésére. Ezenkívül pár személyes bejegyzést is olvashatsz majd! Kellemes időtöltést! :)

Friss topikok

  • Egészség világ: Nekem is bevált a lecitin, bár én használtam mellé ginkót meg pár dolgot :) Itt egész jó dolgokat ... (2017.05.21. 20:57) Lecitin kapszula vizsgaidőszakra
  • anika91: Hát, a legkevésbé káros körömlakklemosót igyekszem megvenni, ami a múlt hónapban nem sikerült, mer... (2013.01.16. 21:26) Nyár eleji bevásárlás
  • anika91: Köszönöm! :) Veszprémben a Kossuth utcán voltam, de ott már csak 1 rózsaszín volt, 1 narancs és eg... (2012.09.21. 22:53) Lakk-shopping

Fogyjunk élvezettel!

2012.08.31. 13:50 - anika91

Címkék: tánc fogyás hullahopp ugrókötél

Nyár elején a bikinire készítjük fel a testünket, őszre pedig a saját kedvünkért. Bevallom én is egy nagyon lusta ember vagyok, dolgozok és iskolába is járok, úgyhogy nagyon nehéz magamat rávenni a mozgásra. Van azonban néhány, ami miatt még én is képes vagyok bármikor felpattanni a székről!

TÁNCOLJ!
Ha szereted a ritmust, nem kell hogy mások lássák. Ugra-bugrálj otthon, ha kell akkor, amikor nem látja senki. Állíts össze egy lejátszási listát a ritmusosabb zenékből amiket kedvelsz, vegyél fel valami kényelmes ruhát és rázd magad! 30 perc tánccal kb. 220 kalóriát is elégethetsz. Ez nem túl sok, de mégis több a semminél. Ha a karjaiddal is mozogsz azokat is formálhatod. Számomra ez a legélvezetesebb formája a mozgásnak. :)
Mutatok egy számot, amire aztán igazán lehet rázni! :)



HULLAHOPP KARIKÁZZ!
Egészen kicsi korom óta van hullahopp karikám, akkor sem voltam vele olyan művész, mint amiket a felvételen látni, de ennél sem ez a lényeg! Egyik láb a másik elé, és kezdj körözni a csípőddel. Ha ügyetlen vagy se add fel, gondolj arra, hogy senki sem szívta a tudást anyatejjel, gyakorolj és menni fog! :) 30 perc karikával akár 300 kalóriát is elégethetsz!

UGRÓKÖTELEZZ!
Szabadban, vagy magasabb falú szobában ahol nem tudsz a kötéllel leverni semmit, bármikor lehet csinálni. Két lábbal egyszerre ugrálva, helyben futással, keresztezéssel, mindenhogy, ahogy csak tudod. Nem kell nagyokat ugrani, minél kisebbeket és többet ugrasz annál hatékonyabb lehetsz. Azonban, ha szeretsz futni nyugodtan kombinálhatod ugrókötelezéssel a kocogást. 30 perc alatt akár 340 kalória és még élvezed is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anikablog.blog.hu/api/trackback/id/tr234743893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása